Autózz csórón!

A blog azoknak az embereknek szól, akik hozzám hasonlóan szeretik az öreg autókat, véleményük az "ezekben még volt anyag..." elmélet tartóoszlopainak egyike, de a kényszer is erre vezeti őket.Magyarul csórók, és csórón kell autózzanak...

Utolsó kommentek

  • hajnaaa: kitartást! ;) "viseld egészséggel" :D (2011.06.17. 19:13) Azok a hullámok...
  • BackmanJOE: Szép golf! Nagyon kiváncsi vagyok mit hozol ki belőle! Üdv, Zsolt (2011.03.16. 17:48) Projekt 1 (3 rész)
  • S0lDi3r: Szegény Szilverke, látom nagyon beteg, de a ráncfelvarrás jót fog tenni neki. Üdv, Csabi:D (2011.03.15. 16:51) Projekt 1 (3 rész)
  • zeus666: Esküszöm nem törtem el semmit sem:D (2011.03.04. 22:04) Projekt 1 (2. rész)
  • Szamoo: Golfit en is imadom :) (2011.01.29. 21:47) Az igazi...
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Indafotó képek

2011.03.28. 20:20 Golfan

Projekt 1 (4. rész)

   Újabb fejlemények születtek a hétvégen, a tervek szerint. Egész jó volt a haladás, pörgős volt a hétvége, az biztos.

   Pénteken nem a saját autómon dolgoztam, első a meló, ezért a pénteki nap nagy részét egy peugeot 406-os vitte el. Azért délután maradt egy kis idő a projekt 1-re is, Bundás barátommal kiszedtük a hűtőt, gyújtást, apróságokat a motortérből. Kiszereltük a kuplung-kábelt, gázkábelt, vezetékeket, mindent feliratoztunk, hogy könnyítsük meg a majdani összeszerelést. Bár ott tartanánk már...

Szombaton reggel kicsit elszaladgáltam az időt, kölcsönkértem egy krokodil emelőt, meg egy-két dolgot ami szükséges, mert nekem sajnos enyhén szólva is hiányos a szerszámkészletem. Dél körül gyültünk össze hárman, és fogtunk neki. Azthittem pár óra, és a motor kint van. Tévedtem. Az első probléma, hogy a jobb kerékagy-anya nem volt hajlandó meglazulni. Ezzel elbasztunk pár órát legalább, aztán amikor már a káromkodás is nehezen ment a sűrű levegővételtől a fáradtság miatt, úgy döntöttem, hogy basszunk a dologra, és hagyjuk bent a jobb féltengelyt, csak belülről szabadítsuk meg a váltótól. Hát megkínlódtunk azzal is, a féltengelyeket 6-6 csavar tartja a váltóhoz, a lehető legszarabb helyen kellett dolgozzunk.

Ezután következett a másik bajosnak látszó dolog, a kipufogó leszerelése a motorról. Szarrárohadt csavarok mindenhol. Fél doboz csavarlazítót használtunk el legalább, nem sok eredménnyel. Végülis a 3 csavarból kettőt lekínoztunk, egyet leflexeltem.

A váltó-, és motortartó bakok szerencsére könnyen adták magukat, azokkal sok gond nem volt. Előtte felkötöttük a motrot egy ügyes kis kölcsönkért csörlő segítségével. Aztán elkezdtük szép lassan kiemelni, vagyis a többiek szenvedtek, tartották, irányították a motrot, én meg szolidan a munkát irányítottam, mivel nem szabad emelnem. Élveztem is, hogy a nehéz munkát én mindig csak nézem, és pofázok :))

Aztán nagyjából minden simán ment, kicsit nehezen fért ki a szarházi, de győztünk, és kint volt a motor.

A fiúk ügyesen bevitték a garázsba, majd voltunk olyan rendesek, hogy hagytuk Misit dolgozni, hogy egyedül rakja be a sarokba a motrot. Elképesztő ereje van, csak soha nem arra használja amire kell. Ezért tuti lebaszást fogok kapni, de akkor is leírom, ez az igazság :P

Már kezdett sötétedni, így összeszedtük a szerszámokat, visszaakasztottuk a futóművet, és leengedtük a kocsit, majd elfogyasztottunk egy néhány liter sört a diadalra.

   Persze nem csak jó dolgok történtek, rossz is bőven. Előszőr is sikerült elbasznom valamit, nem is én lennék ha nem jött volna össze. A kézifék kábel adta meg magát a kezeim között, mondjuk biztos nem volt sok már hátra neki. Gyarapodik a ˝meg kell venni˝ dolgok száma, ami egyre jobban elszomorító a költségvetést figyelgetve...na de csak lesz valahogy. Mostmár nincs sok dolog hátra a lakatolásig, a kovetkező akción a benzintartályt, kipufogót, meg pár apróságot kell kiszerelni, és már lehet is letisztítani a kasznit, előkészíteni a hegesztésre. Még nincs pontosítva, hogy ki is fogja végezni a lakatos munkát, de folyamatvan van a szervezés, remélem hamar megoldódik majd ez a probléma is.

   Ennyit nagyjából a hétvége ˝hobbi˝ részéről. Köszönöm drága barátaimnak, akik nélkül a motor még a helyén lenne, a sör még az üvegben pihenne, az én seggemen meg nem lenne a hasadás beragasztva maszkolószalaggal!  

Tehát ezúton is köszönöm Derzsi ˝Bundás˝ Botondnak :

Szilágyi ˝Porno˝ Misikének :

és Katona ˝Bokor˝ Csabának :

 

Ezt megérdemeltétek ti ketten! :))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://exkluzivauto.blog.hu/api/trackback/id/tr892779961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása