Újabb fejlemények születtek a hétvégen, a tervek szerint. Egész jó volt a haladás, pörgős volt a hétvége, az biztos.
Pénteken nem a saját autómon dolgoztam, első a meló, ezért a pénteki nap nagy részét egy peugeot 406-os vitte el. Azért délután maradt egy kis idő a projekt 1-re is, Bundás barátommal kiszedtük a hűtőt, gyújtást, apróságokat a motortérből. Kiszereltük a kuplung-kábelt, gázkábelt, vezetékeket, mindent feliratoztunk, hogy könnyítsük meg a majdani összeszerelést. Bár ott tartanánk már...
Szombaton reggel kicsit elszaladgáltam az időt, kölcsönkértem egy krokodil emelőt, meg egy-két dolgot ami szükséges, mert nekem sajnos enyhén szólva is hiányos a szerszámkészletem. Dél körül gyültünk össze hárman, és fogtunk neki. Azthittem pár óra, és a motor kint van. Tévedtem. Az első probléma, hogy a jobb kerékagy-anya nem volt hajlandó meglazulni. Ezzel elbasztunk pár órát legalább, aztán amikor már a káromkodás is nehezen ment a sűrű levegővételtől a fáradtság miatt, úgy döntöttem, hogy basszunk a dologra, és hagyjuk bent a jobb féltengelyt, csak belülről szabadítsuk meg a váltótól. Hát megkínlódtunk azzal is, a féltengelyeket 6-6 csavar tartja a váltóhoz, a lehető legszarabb helyen kellett dolgozzunk.
Ezután következett a másik bajosnak látszó dolog, a kipufogó leszerelése a motorról. Szarrárohadt csavarok mindenhol. Fél doboz csavarlazítót használtunk el legalább, nem sok eredménnyel. Végülis a 3 csavarból kettőt lekínoztunk, egyet leflexeltem.
A váltó-, és motortartó bakok szerencsére könnyen adták magukat, azokkal sok gond nem volt. Előtte felkötöttük a motrot egy ügyes kis kölcsönkért csörlő segítségével. Aztán elkezdtük szép lassan kiemelni, vagyis a többiek szenvedtek, tartották, irányították a motrot, én meg szolidan a munkát irányítottam, mivel nem szabad emelnem. Élveztem is, hogy a nehéz munkát én mindig csak nézem, és pofázok :))
Aztán nagyjából minden simán ment, kicsit nehezen fért ki a szarházi, de győztünk, és kint volt a motor.
A fiúk ügyesen bevitték a garázsba, majd voltunk olyan rendesek, hogy hagytuk Misit dolgozni, hogy egyedül rakja be a sarokba a motrot. Elképesztő ereje van, csak soha nem arra használja amire kell. Ezért tuti lebaszást fogok kapni, de akkor is leírom, ez az igazság :P
Már kezdett sötétedni, így összeszedtük a szerszámokat, visszaakasztottuk a futóművet, és leengedtük a kocsit, majd elfogyasztottunk egy néhány liter sört a diadalra.
Persze nem csak jó dolgok történtek, rossz is bőven. Előszőr is sikerült elbasznom valamit, nem is én lennék ha nem jött volna össze. A kézifék kábel adta meg magát a kezeim között, mondjuk biztos nem volt sok már hátra neki. Gyarapodik a ˝meg kell venni˝ dolgok száma, ami egyre jobban elszomorító a költségvetést figyelgetve...na de csak lesz valahogy. Mostmár nincs sok dolog hátra a lakatolásig, a kovetkező akción a benzintartályt, kipufogót, meg pár apróságot kell kiszerelni, és már lehet is letisztítani a kasznit, előkészíteni a hegesztésre. Még nincs pontosítva, hogy ki is fogja végezni a lakatos munkát, de folyamatvan van a szervezés, remélem hamar megoldódik majd ez a probléma is.
Ennyit nagyjából a hétvége ˝hobbi˝ részéről. Köszönöm drága barátaimnak, akik nélkül a motor még a helyén lenne, a sör még az üvegben pihenne, az én seggemen meg nem lenne a hasadás beragasztva maszkolószalaggal!
Tehát ezúton is köszönöm Derzsi ˝Bundás˝ Botondnak :
Szilágyi ˝Porno˝ Misikének :
és Katona ˝Bokor˝ Csabának :
Ezt megérdemeltétek ti ketten! :))
Utolsó kommentek