Autózz csórón!

A blog azoknak az embereknek szól, akik hozzám hasonlóan szeretik az öreg autókat, véleményük az "ezekben még volt anyag..." elmélet tartóoszlopainak egyike, de a kényszer is erre vezeti őket.Magyarul csórók, és csórón kell autózzanak...

Utolsó kommentek

  • hajnaaa: kitartást! ;) "viseld egészséggel" :D (2011.06.17. 19:13) Azok a hullámok...
  • BackmanJOE: Szép golf! Nagyon kiváncsi vagyok mit hozol ki belőle! Üdv, Zsolt (2011.03.16. 17:48) Projekt 1 (3 rész)
  • S0lDi3r: Szegény Szilverke, látom nagyon beteg, de a ráncfelvarrás jót fog tenni neki. Üdv, Csabi:D (2011.03.15. 16:51) Projekt 1 (3 rész)
  • zeus666: Esküszöm nem törtem el semmit sem:D (2011.03.04. 22:04) Projekt 1 (2. rész)
  • Szamoo: Golfit en is imadom :) (2011.01.29. 21:47) Az igazi...
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Indafotó képek

2011.06.23. 19:41 Golfan

Szélcsend utáni poszt...

   Elnézést a blog minden hű, és nem hű olvasójától. Posztmentes időszak volt az elmúlt, de nem eseménymentes.

   A poszt-halál elsődleges oka egy elég nagy méretű meló Románia észak-nyugati határa mellett, ami teljesen lefoglalta szerény időbeosztásomat. Na igen, nem könnyű dolog egyszerre a határ mellett dolgozni, Kolozsváron egyetemista teendőket ellátni, és Udvarhelyen élni közben.

   No de hagyjuk ezt, térjünk rá az autós dolgokra, hiszen ez a blog lelke.(és az enyém is :) ) A projekt 1 tekintetében sajnos semmi változás nem történt, az említett időhiány miatt. Főként. Másik oka az előző vészjósló poszt főszereplője...

...Dudi. Az ismert hullámaim igen sokat locsogtak mostanában, így Golfinak a lecserélése egyfolytában a levegőben lógott. Sokminden szóba jött potenciálisan, de az erre irányuló költségvetés szép lassan dagadt, mint a darázscsípés. Eközben a Golf szó nélkül tette dolgát, a folyamatos félországon át ívelő utakat zokszó nélkül járta, hordta a gazdit, szerszámokat, egyetemistákat, ezer dolgot. Olajcserét kapott, szélvédőmosót, és benzint. Ennyi. Golfi AZ AUTÓ. Aztán úgy sikerült, hogy június elején hazakerültem egy hétre némi kellemetlen vállalkozói teendők miatt, de azokat szerencsére gyorsan lezavartam. Így történhetett meg, hogy születésnapomon elindultam autóparkokat látogatni, hirdetéseket böngészni. A fejlett költségvetéshez fejlettebb tervek párosultak...és egy régi álmom lebegett a szemem előtt : Audi A4.

   Nagy tervek, nagy tervek...mondta a jobb vállamon az őrangyalom. Leitattam, és benyugtatóztam. Elhallgatott. A keresés hosszú, és idegtépő, ebben az imádnivaló országban annyi fostalicska kering, hogy hihetetlen. Emiatt persze a hirdetett, eladó példányok nagy része gyomorforgató. Szószerint. Na de a lényeg, hogy találtam egyet, ami már méltó volt arra, hogy elkérjem a kulcsot, és belepillantsak. Így tettem. Nézegettem, járkáltam körbe-körbe, megvizsgáltam mindent, amit lehetett. Tetszett. Őrangyalom még nem tért magához, így történhetett meg, hogy fél napnyi tesztelés, és alkudozás után otthagytam Golfit, fizettem, és eljöttem Dudival.

   Nehéz pillanatok voltak. Embere válogatja, de én kiváltképpen kotődöm autóimhoz. Gondolom az intenzív autóbuziság csak serkenti ezt. Gyorsan történtek a dolgok, tényleg megtetszett az Audi, nem hibátlan, de jó, karbantartott állapotával. Igazából akkor tudatosult először bennem az egész, amikor beültem az új Audimba, és végignéztem, ahogy valaki eltávolodik a kocsimmal. A kocsimmal, amit 4 éve szeretek, megadtam neki mindent, és annyi közös élményünk van, hogy nem férne bele egy könyvbe sem. Megmentettük egymás életét jóformán, az utóbbi hetekben több időt töltöttem benne, mint a saját szobámban. Imádtam. Imádtam a férfias hangját, a kemény kuplungját, gyönyörű, fejszével tervezett formáját. Hatalmas lelke volt. És tudtam, hogy ezt mind én csináltam, én tettem olyanná, amilyen. Szóval, amikor eltávolodott, úgy bőgtem, mint egy 7 éves kislány, aki előszőr ül be az iskolapadba anyuci nélkül. Én voltam, előszőr beülve az Audiba, Golfi nélkül...

   Aztán hazavittem, félve próbáltam közelebb kerülni hozza. Mint az első randi. Azóta szép lassan megszoktuk egymást, megkapta a kötelező vásárlás utáni szervízt, apróságokat. Jó autó. Csendes, tágas, kényelmes, gyönyörű, és sugároz valamiféle felsőbbrendűséget, még így, 16 évesen is. Az extralista nem hosszú, na persze Audi-nyelven, mert román-francia gyártónál, hogy ne mutogassunk ujjal, a full extra sem közelíti ezt meg. Szóval két légzsák, szervokormány, abs, ket automata elektromos ablak, két elektromos tükör, 4 fejtámla, központi zár, klíma. Meg egy csomó apró németes figyelmesség, amiket imádok. Majd persze változik még kicsit az autó, kap 4 szép alufelnit, és egy vonóhorgot, hogy tudja idősebb testvéreit hurcolni maga után. Persze ehez először a hitelt kell fedezni, amivel kiegészült a költségvetés, majd csak utána.

   Így történhetett, hogy a projekt 1 költségvetése úgy kiapadt, mint az esti söröskorsó. Persze rajta vagyok az ügyön, mert két hét Audi-birtoklás után már elvonási tüneteim vannak. Nehéz, kemény kormány, és pedálok, benzinszag, hangos kipufogó nélkül élni. Szinte elviselhetetlen...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://exkluzivauto.blog.hu/api/trackback/id/tr513009555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása