Hogy a mindennapi igáslovam sem maradjon háttérben, szólok pár szót róla is. Az utóbbi időben felmerült bennem az eladásának gondolata, mivel kinőttem, nem férek benne, meg van pár idegesítő hibája is. Szerencsére, mint már oly sokszor, nem fajult a gondolat tettlegességig, és meggondoltam magam. A golfi marad!
Mivel szinte minden héten járom vele a Kolozsvár-Székelyudvarhely útvonalat oda-vissza, gyűl a km rendesen, rendszeresen 4-5 személyt szállít a csomagjaikkal együtt. Ebből fakad a kocsi szűkös-érzete. Nemrég kapott utólagos ködlámpát, hogy könnyítse az esti ködös utakat, meg a hátsó futómű lett felújítva a rendszeres komoly terhelés miatt. Kapott új lengéscsillapítókat, gumiszilenteket. Valamit vagy elbasztunk, vagy hibásak a cuccok, mert kb egy hónap csend után iszonyúan kopog a kocsi segge. Elölröl is jönnek némi zajok, valószínűleg a kormányösszekötők lesznek, nagyon rég voltak cserélve. Még egy csomó apróság zörög az utastérben, a bal első ajtó húzásnyomot, és horpadást visel magán pár hónapja, egy paraszt, gerinctelen, vezetni nem tudó, seggfej peugeot 607-es tulajnak köszönhetően. A kerekek is egyensúlyozásért kiáltanak, 120 fölött remeg az egész kocsi, de szerencsére lassan jön a tavasz, és végre felkerülhet a nyári alu-szett.
Amint lehetőség lesz rá, orvosolom a problémákat, az ajtó, meg még pár karosszéria hiba kijavítása hétvégére van tervezve, majd első futómű kerül javításra, amit futószögállítás fog követni. A hátsó lengéscsillapítókat kiszereljük, és megkeressük, mi okozza a kopogást. Ezek után majd a belsejét is kezelésbe veszem, megszűntetem a csomó apró zörgést, hibát.
Nagyjából ennyit fog kapni most az igásló, meg nyomozok rá egy olcsó vonóhorgot, mert a projekt 1 miatt szükség lesz majd rá elég gyakran.
Ja, és végre meg fogom mosni! :))
Utolsó kommentek